sobota, 1 sierpnia 2015

''Chorwacka podróż''

  Kilka dni temu wróciłam z wakacyjnego obozu. Byłam w Chorwacji w mieście ''Crikvenica''. To była pierwsza kolonia poza granicami kraju. Było niesamowicie!. Do Chorwacji jechaliśmy autokarem. Podróż minęła bez problemu, jechaliśmy 15 godzin. Byłam tam 9 dni, które bardzo szybko minęły. Podczas obozu poznałam wiele wspaniałych osób, zobaczyłam nowe miejsca, kąpałam się w błękitnym i ciepłym morzu, a co najważniejsze odpoczęłam!.


W trakcie tych 9 dni, mogłam zobaczyć kawałek innego świata. Spełniłam również swoje marzenie, które już odhaczyłam z listy!. Powiem wam,że nie spodziewałam się tak udanej kolonii. Sama jestem w szoku,że tak bardzo mi się podobało.
Jedną z największych atrakcji obozu, było nocne kąpanie. Pamiętam jak o dwunastej w nocy wyszliśmy z pokoi i biegiem rzuciliśmy się do ciepłego morza. Było niesamowicie. Wyobrażacie sobie?. Noc, gwiazdy i piękny pomarańczowy księżyc na niebie, BAJKA!. Drugim niezapomnianym przeżyciem był rejs statkiem na wyspę Krk. Było pięknie, a największym zaskoczeniem była możliwość skoczenia ze statku do wody na pełnym morzu!. Oczywiście nie odpuściłam tej okazji!.

Podczas wypoczynku w Chorwacji, zwiedziliśmy miejsca takie jak Rijeka czyli portowe miasto w Chorwacji, oraz Plitwickie Jeziora,czyli Chorwacki Park Narodowy. Obydwa miejsca gorąco polecam!.
 Podsumowując, to były najlepsze wakacje jakie kiedykolwiek miałam.Jeżeli ciągle zastanawiacie się,jakie miejsce wybrać na wakacyjny urlop to bez dwóch zdań polecam wam Chorwację!. Buziaki:* 


46 komentarzy:

  1. Jejku zdjęcia cudowne! Byłam w Chorwacji chyba 4 razy, uwielbiam ten kraj! Mogłabym tam jeździć co roku :)
    Zapraszam http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu widać, że super! ładne zdjęcia :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great travel post! amazing photos<3 I'm glad you enjoyed Crikvenica.

    I'm from Croatia btw:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie byłam na żadnych koloniach :D.Ładne zdjęcia!
    Po co te kropki po ? czy ! ? :D
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci! Dziękuje! Hahah nwm jakoś tak automatycznie się dało :p

      Usuń
  5. Ale ja Wam zazdroszczę tych wakacji, sama już dawno zapomniałam co to znaczy :P hehe na szczęście są jeszcze urlopy i to mnie ratuje :) hehe w tym roku niestety nigdzie się nie wybieramy, ze względu na ważniejsze dla nas cele, ale Ty czerp z wakacji pełnymi garściami- baw się dobrze :) :) za mnie również :P hehe

    15 godzin aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :O
    mieliśmy jechać rok temu autem ze znajomymi, ale ostatecznie nie udało się i my wylądowaliśmy w Turcji, a szkoda, bo Chorwacja jest piękna - i widzę, że mam czego żałować :(
    a te wodospady też widziałaś? :D

    super foty- buźki uśmiechnięte, widać, że wyjazd super udany :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Masz! Chorwacja to raj <3
      Trzymam kciuki,aby udało wam się tam pojechać w następne wakację!
      Chodzi Ci o wodospady,które były na Jeziorach Plitwickich? Jeżeli tak to widziałam!
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  6. Dziękuje! zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <3 Zazdroszczę <3

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rok temu byłam w chorwacji -było genialnie ♥
    obserwujemy ? :)
    zapraszam - http://life-is-julia.blogspot.com/
    zostaw ślad :*

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się Chorwacja! Mam nadzieję że kiedys odwiedze;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!
    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że miałaś wspaniale spędzone wakacje!
    Tez byłam na obozie, ale w Hiszpanii, również było wspaniale :)
    Zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam.
    będzie mi miło jak zostawisz po sobie jakiś ślad <3 Pozdrawiam

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Widać, że wyjazd był bardzo udany :)
    Obserwuję ♥
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu! :)
    Naprawdę śliczne zdjęcia! :*

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzisz Niezwykle inspirującego bloga :) !
    Będę zaglądać częściej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  15. DObrze że miło spędziłaś czas :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji :D Piękne zdjęcia :)
    a moze obserwujemy?:)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia!:*
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Chorwację <3

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. oj dni na wakacyjnych wyjazdach zawsze mijają bardzo szybko! :)
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. ale tam ładnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez bym chciała jechać na kolonie, ale teraz to już chyba troche za późno, he ;) super, ze Ci sie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się tam podoba:)
    Poklikałabyś u mnie w linki?:) Byłabym wdzięczna:*
    Może wspólna obserwacja?:) Dajcie znać u mnie, a na pewno się odwdzięczę:)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że miałaś udany wyjazd. Moja koleżanka była ostatnio w Chorwacji i również bardzo poleca, bo jak się spiec 'na raczka' to tylko tam hahaha :D Pewnie też kiedyś się wybiorę. Pozdrawiam :D
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Widać, że dobrze się bawiłaś!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń