poniedziałek, 13 lipca 2015

''Czy warto marzyć?''

''Aby osiągnąć wspaniałe rzeczy musimy marzyć tak dobrze, jak działać'' 
 Dziś przychodzę z postem na temat marzeń. Mam nadzieję,że znajdziecie chwilkę, aby usiąść i poczytać moje wypociny;)
 Marzenie to myślenie o czymś pięknym co możemy spełnić,zrealizować.Czasami może być ono nierealne.Jednak zawsze warto dążyć do jego realizacji. 
Coraz częściej słyszę od ludzi,że nie warto marzyć. Mówią ''To strata czasu przecież i tak nigdy się nie spełnią.'' Moim zdaniem to głupota!. Wystarczy spojrzeć na ludzi,którzy je spełnili i są szczęśliwi,że tego dokonali. Marzenia pozwalają nam przenieść się w inny świat, zapomnieć o otaczających nas problemach i smutkach!. Nie możemy się ich wstydzić bo wstydem jest ich niespełnianie. 

 Nigdy nie uwierzę w słowa ''Nie mam żadnych marzeń''. Każdy je ma, czasami  tylko trudno się do nich przyznać,a tym bardziej podzielić z innym człowiekiem. 
 Ja sama jestem osobą,która bardzo dużo marzy. Czasami aż za bardzo!. Jednak wiem,że tylko ode mnie zależy czy je spełnię czy nie. Mam nadzieję,że w te wakacje uda mi się zrealizować jedno z największych od roku marzeń. Mianowicie spotkanie z pewną kochaną osobą,która mieszka troszkę drogi ode mnie. :) 
 A Ty drogi czytelniku pamiętaj,że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Tylko od Ciebie zależy czy chcesz je zrealizować i być szczęśliwszym człowiekiem.


 

    
        

35 komentarzy:

  1. Zdecydowanie warto realizować marzenia, z doświadczenia wiem jak wiele dają szczęścia, gdy do nich dochodzimy :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za obserwację :) My również obserwujemy :) !
    Blog wygląda na fajnego!
    http://martynaandweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że tak mało zdjęć :( A tak to super :D
    obserwuję!Miło by było gdybyście też zaobserwowały :)!
    zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Masz bardzo przemyślanego bloga!
      Dziękujemu za miłe słowa i obs!
      Zajrzymy do Ciebie! Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  4. Obiecałam, że zajrzę i jestem.
    Post przemyślany, trochę szkoda, że taki krótki. Z chęcią przeczytałabym coś więcej.
    Mam takie samo spojrzenie na ten temat. Moje marzenia są moimi marzeniami i tylko ja mogę zdecydować co z nimi robić. Oczywiście najlepiej spełniać.
    Czekam na kolejnego posta i jak zwykle zapraszam do mnie /Kama :)
    TANGLE FANGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za przeczytanie! :*
      Już lukam co u Ciebie nowego!

      Usuń
  5. Najważniejsze w marzeniach jest to żeby je spełniać ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniaj marzenia - tego się trzymam :) Obserwuję, bo bardzo mi się tu podoba! :3
    Zapraszam na nowy post i zachęcam do obserwacji, żeby być na bieżąco! Jestem tą początkującą, więc będzie mi bardzo miło :3
    Pozdrawiam! :*

    http://styleecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za obserwację! Też dałam! :-) Powodzenia w blogowaniu. Pozdrawiam

      Usuń
  7. życzę ci spełnienia wszystkich marzeń <3
    powodzenia w blogowaniu i udanych wakacji :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również udanych wakacji!
      Zaraz zerkam do Ciebie. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudowny post! :) Bardzo mądry! Ja również baaardzo dużo marzę. :) Macie racje tylko od nas zależy czy nasze marzenia przemienią się w rzeczywistość. :)
    Śliczne zdjęcia! :)
    Obserwuję ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, to bardzo motywuje do dalszego pisania :-)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia :)
    Zapraszam na konkurs :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełniaj marzenia, dąż do tego :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą. Marzenia same nigdy się nie spełnia, trzeba im pomóc :) Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A dziękuje Ci! To miłe i motywuje do dalszego pisania:-)
    Zaraz do Ciebie zajrzę! Zapraszam do obserwacji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To czy marzenia się spełnią zależy tylko i wyłącznie od nas!

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie zdjęcie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo motywujący post! Też uważam, że warto marzyć i te marzenia pomału spełniać :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio przybliżam się do perfekcji coraz bardziej i jestem dumna, walczę!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba spełniać marzenia :)
    Obserujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do obserwacji! :* ja juz lukam do Ciebie :3

      Usuń