wtorek, 7 lipca 2015

''Niepewność''

''Niepewność potrafi zamknąć drzwi przed szczęściem''


   Jakiś czas temu przeglądałam artykuły, a właściwie felietony,które podejmowały bardzo ważne tematy dotyczące naszego życia. Autorka pisała o miłości,ambicji,sukcesie czy śmierci. Jednym z tematów,który przyciągnął moją uwagę była ''niepewność''.Dziś chciałabym napisać co o niej sądzę i jakie mam przemyślenia.

   Zacznijmy od wyjaśnienia słowa ''niepewność''.Jest to stan psychiczny,w którym znajduję się człowiek,gdy nie jest pewien danego zdania czy skutków jakiegoś działania.

     W niepewności znajduje się każdy człowiek. Nie mówcie,że nigdy jej nie odczuliście?! 
Na pewno kiedyś mieliście wątpliwości czy zagadać do jakieś dziewczyny,chłopaka prawda?. Niektórzy to zrobili,a część ciągle się waha i wstydzi. Z ''niepewnością'' często wiążę się nieśmiałość,która moim zdaniem bardzo przeszkadza w życiu. Sama miałam kilka takich sytuacji,w których odczuwałam niepewność,a nawet strach. To bardzo przeszkadzało mi w normalnym funkcjonowaniu. Dlatego teraz staram się nad sobą pracować bo wiem,że '' Niepewność potrafi zamknąć drzwi przed szczęściem.



4 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądacie muszę powiedzieć. Z zainteresowaniem przeczytałam pierwszy Wasz post. Również niedawno zaczęłam i prowadzę bloga wraz z przyjaciółką.
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i zostawiam obserwację. :)

    TANGLE FANGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! i również zostawiłam obserwację! :*

      Usuń
  2. Śliczne jesteście ! <3 Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Też dopiero zaczynam, zapraszam w wolnym czasie :)
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń